Hej jultomten!

Jag tänkte bara om du undrar vad jag vill ha i julklapp så skriver jag det här!
Jag har ju varit en väldigt snäll flicka i år så... snälla ?

1. KAMERA
Vill verkligen verkligen verkligen ha en ny kamera :(
Trött på min Canon EOS 1000D.
Om någon som läser är intresserad av att köpa den så skriv gärna!

2. OBJEKTIV
Men nu tomten, om du inte vill ge mig en ny kamera så tar jag mer än gärna emot ett nytt objektiv!
Skulle uppskattas massor!

3. ZIPPERALL
Sen är man ju tråkig som alla andra, trodde aldrig att jag skulle säga detta men...
Dom ser ju ganska gosiga ut...

4. PENGAR
Har så mycket att köpa :(
Kläder, smycken, hårprodukter osv osv


Jag är ju inte dum i huvudet, självklart så kommer jag ju inte få de sakerna jag skrev.
Men man kan ju önska..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0